Sunday, January 8, 2012

◕ "Super Blogger Competition" ◕

Views

(Putri Nur Airis Ishiqa)

Assalammualaikum Warga Blogger :)

Eh eh korang . comei tak baby kat atas tuh ? weee ! ofc lah comel kan .
dari mana aku amek . uishh ! mesti lah dari anak buah aku .
abang kepada baby kat atas tuh .
apa motif aku guna gambar tuh ? hm motif aku sebab aku RINDU kat baby tuh lah .
HAHA ! betol lah . #Padahal baru semalam jumpa :)
yela kan . start dia lahir sampai umur dia sebulan lebih aku jaga dia .
i mean aku tidur kat rumah abang ipar aku .
so dh biasa lah jaga dia . tapi tape nasib baik rumah diorang dekat je dgn rumah aku .


Wait-2 . tajuk kat atas lain kan . apa yg aku merepek ni . HAHA ! 
sabar bha . intro-2 dulu . hekhek .
okay-2 biar aku share dgn korang . tadi time aku berfollowing .
ada cewek ni komen dia cakap pasal competition .
bila aku bukak blog dia menarik jugak Comp yang dia buad .
so aku tanya itu ini aku amek keputusan dgn cepad aku nak join .
lagi pun syarat-2 yg dia bagi tak susah . senang and simple je .


If korang nak join korang click sini kay . click je nama dia .
Cik Irdina . orang nya comel-2 je mcm blog dia jugak .
so wait apa lagi jom lah join ramai-2 biar meriah and ramaikan follower korang .


p/s : Pasti kan korang ikut syarat-2 dia tuh kay :)

Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: