Friday, January 13, 2012

◕ Segmen Sign Picture By Cik Kyra ◕

Views

Assalammualikum And Selamat Pagi Para Blogger :)


Okay semalam ada cewek ni invite aku join segmen dia .
agak menarik so aku pun try lah join kan .
segmen dia simple and senang je . korang mesti suka .
tapi mcm biasa lah kena ikut syarat-2 dia . alaa tak susah pun .


Okay kat bawah ni aku tampalkan banner dia ni haa .
kuad tak kuad yang penting takkan hilang punya  . kehkehkeh .
betul lah . cuba korang try amek banner tuh . dapat tak ?
tak dapat kan ? nehhhh ! HAHA :D




Okay-2 'enaf' lah toh main :) see banner dia .
cecomel gegile lah wehh . pandai owner ni design kan .
nampak menarik je ^^ so wait apa lagi ?
meh-2 di jemput masuk blog dia  --> Cik Kyra


Haa yang kat bawah ni pulak gambar aku .
mesti korang pelik kan . alalaa yang tuh termasuk dalam syarat-2 segmen ni .
dh pun tajuk 'Sign Picture' kan . hekhek . 
tak lawa tak cantik tak comel tak cute mcm korang pon :)



Lastly pulak aku tag MyBestie and MyTwin :)


Okay semua dah settle dah . cukup syarat dh aku toh . hekhek .


Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: