Saturday, January 21, 2012

◕ Giveaway Sulung Miecyber's Blog ◕

Views



Assalammualaikum Semua :)


Wahh2 ! today aku join lagi GA . rajin kan aku ? hekhek .
tade lah lagi pun tak susah nak join . syarat-2 pun paling simple .
so apa salah nya kan ramai-2 join GA ni .
Actually aku baru je menang komen terbaik dari GA AZ and FM .
even hadiah nya tak seberapa tapi aku bersyukur cuz tuh 1st time aku menang :)
alhamdulillah rezeki aku . twin aku pun menang jugak ^^


Okay now aku nak cakap pasal blog yg buad GA ni .
i mean bout Miecyber's Blog :)
nak bagi pendapat sikit cuz tuh termasuk dalam syarat-2 GA ni .

Pendapat aku tentang Miecyber's Blog ni

  • Blog yang simple 
  • Susunan gadget yang teratur
  • Blog yang ringan
  • Pemilihan warna yang sesuai . gelap gituh :)
  • And yang penting sekali header dia . perggh ! smart kan ? aku suka ^^ #suka sebab kaler biru ><
  • Lastly , entri-2 Miecyber's Blog yang menarikk tertarikk and terbaikkk :)


GA yang dianjurkan kali ni sgt simple pimple and senang .
aku suka tuh ^^ hekhek . syarat-2 pun tak banyak and tak susah .
tapi yang paling best hadiah tuh .
menarikk kan . tuh yang buad aku tertarik nak join :)
dalam pada masa yang sama kenal-2 lah dgn Owner GA ni ><
#Salam perkenalan yaa :)


Nak review pulak blog owner GA ni :)

Ayu cik limah berkain batik
Mata yang memandang tidak lah jemu
Blog yang simple nampak menarik
Boleh dilawat berminggu-minggu

Tingkap papan kayu bersegi
Sampan sakat di Pulau Angsa
 Miecyber's Blog indah berseri
Orangnya simple nampak luar biasa

Buah berangan dirumpun pinang
Limau kasturi berdaun muda
Giveaway yang di buat memang senang
Kalah atau menang belakang kira

Letak Bunga di atas dulang
Sisipkan daun hiasan ditepinya
Sekian saja pantun dihidang
Ada masa kita boleh bersua .

Chehhwahh ! hekhek . okay itu je review dari aku ^^


Okay rasa-2 nya aku dh cukupkan semua syarat-2 GA ni .
if korang nak join klik nama owner GA ni kay .
Miecyber's Blog.


Sarikata Oleh : Mrs Xeslly


Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

2 00 Feedback:

Hairun Azmi said...

Terima kasih kerana join Giveaway Sulung Miecyber's Blog

♥ Qaqa DX ♥ said...

Yups . welcome :)