Monday, January 9, 2012

◕ Segmen : 'Blog , Learn And Grow Together' ◕

Views


Assalammualaikum Para Blogger Semua :D

Weewiiitttt ! korang nampak tak banner kat atas tuh ?
amacam ? comel kan ? memang pandai lah owner dia ni design .
aku suka sgt cuz background banner tuh kaler putih .
sebab apa ? cuba korang tengok banner tuh bila aku letak kat
post entri aku . cantik kan ? mcm transparent gituh ^^


Okay now aku nak join Segmen ni . menarik jugak kan .
owner dia dh invite aku so tak baikkan if tak join .
lagi pun syarat-2 nya senang and simple pimple je :)
ni yang aku bersemangat nak join . hehe .
if korang nak join korang klik je banner kat atas tuh kay .


So kat bawah ni pulak aku nak bgtaw berapa follower aku skg ni .
and aku bgtaw jugak berapa anggaran jumlah follower aku
akhir bulan januari ni . tak banyak okay ^^
ni termasuk dlm syarat-2 segmen ni taw .

Jumlah follower sekarang : 739
Anggaran Jumlah Akhir Bulan Januari : 800

Yang kat bawah aku tag beberapa para blogger yg terpilih :)



Sarikata Oleh : Mrs Q



Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

4 00 Feedback:

cik siput said...

thanks tag cik siput ye :) insyaallah cik siput join nnti =D

Arra Ahmad said...

thanks coz sudi join..
semoga dapat capai jumlah follower yang dikehendaki..
keep it up..:)

♥ Qaqa DX ♥ said...

Cik Siput : Yups . welcome . okay join jgn tak join ^^

♥ Qaqa DX ♥ said...

Arra : Welcome arra :p yups thanx ek . i hope so :)