Sunday, February 5, 2012

◕ CONTEST : Karakter Pilihanku bersama NZ & JL ◕

Views




Assalammualaikum Warga Blogger[S]


Korang nampak kan banner kat atas tuh ? amacam ? cantikk tak ?
mesti lah kan . pandai owner ni design . hehe .
okay aku ada join contest ni . memang terbessttt lahh .
sebab apa ? sebab about 'karakter pilihanku'
meannya kartun yang korang suka lahh .
takkan tade kot . mustahil lah kan . huwhuw . so if sape-2 rasa ada
karakter pilihan dia meh lah joinn . just click je banner tuh ek .


Okay kat bawah ni haa karakter pilihan aku . 
comel kan comel kan ? nehhhh . hikhik !
Pooh Buncitt











Okay aku pilih POOH sebab aku memang minat dari aku kecik lagi .
and partner aku pun gelar aku POOH sebab perut aku buncit mcm pooh .
Pooh Buncitt ^^


Sarikata Oleh : Ty'nadz Xeslly


Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: