Saturday, August 27, 2011

i get 300 follower now !

Views
holaa buddies2 ku semua , 
sihat ta ? raya tinggal 2 hari lagi kn . hoho .
eh eh aku nh na cakap pasal follower ke raya . haaha . 
calm down okaii . 
aku memang na cakap pasal follower aku pun yg kini
dh mencecah 300 .
cepat jugak ek . ta sangka pulak aku taw . hehe
korang mesti ckp cm nh 'elehh setakat 300 pun na di banggakan'
eh eh mesti lah aku bangga korang jadi follower aku .
aku berterima kasih sgt2 taw . 
dlm masa beberapa bulan jea aku dh dapat follower
sebanyak tuh .
korang na ckp ape ckp jea lah aku ta kesah mana pun .
mulut korang jugak .

haa nh pulak aku na bgtaw sape follower aku
yg ke-300 tuh . 
nh lahh org yg aku tunggu2 dari semalam tuk jadi follower aku tuh
iaitu cik Aida . thx taw :]
nanti datang lah melawat blog saya nh yerr ...





Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

3 00 Feedback:

EjAt_mU89 said...

jln cni

saya dewi said...

waaa dah tiga ratusss. nanti dah jadi tiga ploh ribuuu jangan lupa kat dewi pulak tahu. hikhik. congrate cik qaqa sayang ^^v

♥ Cik qaqa Dzii ♥ said...

oke ejat :]
haaha . 3 ratus ta lah banyak mana pun kan ? ala ta kn lupa punya lah kt dewi . hehe . btw thx yaa dewi ^^