Sunday, August 14, 2011

janji promise !

Views

even dia dh janji nan aku pun tp aku stil ade rase geram lagi .
marah tuh tade dh tp just geram jea .
aku bukan ape sape lah yg ta rase geram kn bila
gf bagi no nan kwn lame dia .
 mesti korang ckp alaa setakat kwn lama pun na heboh .
 memang lah masalah nya kwn lame dia tuh pun non normal jugak . 
dia pengkid lorh .

memang lah aku rase marah cuz kawan dia tuh na usha dia . 
argghh ! sabo jea aku taw . alahaiii !
aku malas na marah dia cuz aku 
memang jenis yg ta suke na mara lama2 .
apa lagi dia org yg aku sayang .td dia mita maaf at aku . uwaa !
cair teruss aku di buat nya .
ckp sal janji td aku maafkan dia tp nan syarat .
syarat nya if kwn dia tuh ade
text aku ta bg dia rep .peduli hape aku . 
kesah bha pulak aku if ade pengkid text gf aku .
tp if pengkid tuh text gf aku jugak
aku anggap yg pengkid tuh dh ganggu hidup gf aku !
so bila dh ade org yg ganggu gf aku tuh
dh di anggap dia dh ganggu hidup aku jugak !

so dia dh janji nan aku . hope dia ta mungkir janji .
 hope so sayang :]

Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: