Saturday, August 6, 2011

balik kampung?

Views
hmmm balik kampung ek.?
ckp pasal balik kampung mesti semua orang
na balik kampung en.?
aku pun cm tuh jugak tp yg aku malas na balik kampung
sebab anak2 buah aku ta dpt ikut
cuz abg ipa aku kerja pulak time tuh ,. adoii.! damn ohh !
padahal baju raya kitorang dh beli seragam dh taw .
that why aku kate malas na balik kampung raya nh .
tp if ta balik kesian pulak big family aku at kampung
tuh cuz nan diorang sekali
guna baju raya yg seragam iaitu gold colour .
tp just style & jenis baju tuh jea lah
yg ta same . mcm tahun 2008 kitorang guna baju
green colour .

tp tahun nh sape pulak yg menang ek.?
tahun 2008 family aku yg menang . haaha .
baju 100% seragam then lawa lagi tuh style nya . 
lagi pun family aku yg paling ramai di antara
semua family aku . tp tahun nh kitorang 6 orang jea . uwaaaa.!
sikit sgt tuh wehh .
aku ta suke lah cm nh . adehh.!

tp td mamy aku bgtaw confirm dh balik kampung .
ngaa . terpaksa lah aku ikut jugak . 
if ta ikut rugi lah . dh lah jrg2 dpt jumpa
kazen2 aku tuh . hoho

P/S : pd sape2 yg balik kampung tuh hati2 lah di jln raya ek . 
jgn bawa laju2 . 
bawa biase2 jea taw utama en keselamatan anda .
ingat lah orang yg tersayang :)
semoga selamat sampai ke destinasi anda ^^


Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

4 00 Feedback:

Firdaus Life said...

selamat balik ke kampung :D

♥ Qaqa DX ♥ said...

thx freaky :)

tiefazatie said...

take care dear!

btw..tq yaa..=)

♥ Qaqa DX ♥ said...

yea take care too :)
welcome ^^