Monday, August 8, 2011

aku EGO.?

Views
uwaaa.! manada aku ego .
ego tuh ta perna wujud dalam kamus hidup aku taw .
aku bukan ego tp aku cuma tanak lepas en
gf aku stadi at UK selama 2 tahun .
aku takud with efek nya nanti .
aku ta berani na hadapi semua tuh sorang2 . 
aku ta kuad wehh :( kesian at gf aku tuh . 
semalam dia tanya 'by , if syg di mintx tuk stadi at UK slama 2 taun cmne?' 
then aku jwb 'alaa ta pyh lah pegi . pls' 
hm aku sebenarnya bukan tanak dia pegi sana tp 
aku ta sampai hati na lepas en dia p jauh2 .
aku risau en keadaan dia . tambah lagi ta dpt na kontek .
merana aku di buad nya taw . 
aku cuma benar en dia ptime konvo dia jea nanti at UK tuh .
jahat kea aku buad dia cm nh ek.?
uwaaaa ! bingung aku wehh . 
aku hope dia fhm perasaan aku .


I'M SORRY SAYANG :(


Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: