Thursday, August 11, 2011

bila c daling mula jelous

Views
holaa blogwalking's
today aku na citer pasal cemburu
na taw ta citer aku.? oke let's go babe :]

aku just na citer sal gf aku nh haa .
aku tergelak bila gigirl aku menampak kn cemburu dia tuh . hik2 .
tp aku suka sgt2 cuz dia jarang 
bg napak perasaan cemburu dia tuh .
 na taw np aku taw dia cemburu.?
mcm nh , aku ade sorang mmber fb yg baru jea clash with her gf . 
so aku citer lah nan gf aku nh pasal mmber fb aku tuh . 
pas tuh dia text nan aku cm nh
 'taya dok bg nasihat pape , taya rapat sgt dgn org
 yg baru lepas break off' . 
then aku rep pulak 'hee , np yank.?' 
teruii depa call cheq nohh . haahaa . syg2 . 
time call tuh dia jelaskan lah sbb apa dia ckp cm tuh . 
aku nh diam jea dengar ape dia ckp .
 pastuh dia tanya aku fhm kea ta then aku ckp lah terlebih fhm 
terus dia jwb 'dh tuh npe tanye lg' . 
aku tergelak pas tuh aku jwb ' saje na dengar jwpn syg' . 
haahaa .
 teruii di pggil nya aku 'bengong' . hoho . 
apee lahh c daling nh . hee . 
tp kn bila aku tanya dia cemburu kea .
mesti tuh dia jwb 'tade mase na cemburu'
ngaa . maluu sudaaa dia . haaaha

MY DALING JELOUS

Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: