Wednesday, September 7, 2011

update ! update !

Views
assalammualaikum semua :]

mcm dh lama rasa nya aku ta update blog kn . konon lah , haaha
act mcm tade benda aku na update then kdg2 rasa malas
jugak . tp tuh lah hari nh tangan aku rasa gatal
sgt na update benda yg ta penting nh . hoho .

btw firstly aku na wish happy 5 monthsary with my patner .
wahh ! dh 5 bulan dh hbgn aku with her . hehe .
iloveyousomuchsayang :]

secondly pulak sorii pada sape2 yg dh follow
blog nh tp aku belum hit back . hehe
jgn marah taw . t kena jual . ngaa .
aku follow jugak nanti .

and thirdly thx also pada sape2 yg dh
melawat and komen blog aku nh . 
later lah aku hit back k . haaaha .
tp late sikit lah . 
.
lastly aku rindu wit my cik honey . 
hoho ! seminggu dowh aku ta jenguk dia . kesian dia taw . haaha
. mesti dia tercari2 dgn aku .
tape lah t aku bagi dia duit raya . hehe .
byebye ^^

Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: