Tuesday, September 27, 2011

bila jalan berdua dengan 'kembar' aku mesti ada yang tanya 'kembar ke?' :)

Views
hello ladies / guys . hehe , ek lupa pulak .
assalammualaikum semua (ta jawab dosa taw)


hah dh beberapa hari aku ta buad entry kn . mcm biasa lah . rasa malas tuh still ada lagi . haaha ! bukan malas apa tp ta suka buad entry setiap hari , nanti rasa bosan akan melanda diri aku nh . chehh ! haaha ! mesti korang rindu cik qaqa kan ? ngeh3x ! perasan sudah cik qaqa korang nh . #PEACE :)


okayy balik kt tajuk entry aku nh about aku and my twin :) korang dh taw kan yg aku ada twin . ramai yang cakap kat aku ada twin best , best ka ? hurm boleh lah ta lah best mana pun , haaha ! bukan apa lah kn kadang2 bila aku na beli itu dia pun na jugak , bila aku na p sana dia pun na ikut jugak , tp mcm tuh jugak sebaliknya dgn aku , haaha ! #cakap lebih ja aku nh kan padahal sendiri sama jugak :) pastuh if aku jalan berdua dgn kembar aku kt mana2 lah kan . pelik jugak aku diorang nh tengok semacam aku dgn twin aku mcm kitorang nh ta pakai baju ja . haaha ! rupanya diorang na tanya cm nh 'dik , korang kembar ek ?' then salah sorang dari kitorang jawab lah 'yaa kembar' (sambil senyum lebar) haaha ! maluu siot cuz diorang pandang2 ja , isk3 ! tp diorang pun tersenyum jugak lah . hehe ,


#ada kembar boleh sharing2 :) yupz memang boleh pun , selalu lagi share dgn kembar aku , ta pun kembar aku share dgn aku , tp selalu jugak lah bergaduh , haish ! sampai kn kakak aku cakap 'kamu nh bergaduh seja nda pandai habis' , hehe , biasalah , kawan pun boleh bgaduh apa lagi adik beradik kan ? pastuh mamy aku pun selalu cakap cm nh 'jangan lah kamu bergaduh , kamu tuh sama2 membesar dalam perut mamy' ., hehe , aku pun dgn twin aku buad dono ja lah , tp FYI #kitorang gaduh ta pernah lama taw . paling ta pun ta sampai setengah jam ;) then sometimes kitorang pakai baju yg sama p lain kaler , time kecik2 dulu asal jalan mesti semua kena sama , (time kecik kn mamy kitorang yg atur) so bila dh beso nh masing2 yg atur so pandai2 lah pilih kaler sendiri kan , hehe , but now keserasian di antara kitorang ta kira baju or whatelse mesti ada yg sama , #e.g : spek kitorang kaler putih :) cuba tengok kt blog kitorang , ada jugak tuh yg sama tp lain kaler , hehe , nama pun kembar kan . hoho !


okay2 dh lah tuh baca . now aku na bagi korang tengok gambar2 aku dengan kembar aku , sama ke ta ? aku rasa ta sama kot , haaha ! ada gambar bial dh beso ja , time kecik tade tp time baby ada suma aku malas na upload cuz ta jelas ;) #nama kitorang pun sama jugak taw , beza satu huruf ja :) na taw ? haaha !



 #banyak2 gambar kitorang aku paling suka gambar nh :)

#tengok spek kitorang , sama kan ? haaha !


 # mata kitorang sama lah , haaha ! baru perasan :)





 #nh dress kitorang yg paling sama + sebijik + serupa , haaha !


#even kitorang selalu gaduh marah2 sampai selalu cakap 'bagus lagi kalau tiada kembar' but she's still my twin sista , i love her :)


Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

2 00 Feedback:

Fazri said...

emang kembar ya..? so sweet together

♥ Qaqa DX ♥ said...

yupz memang kembar lorh . hehe . thx taw :)