Wednesday, September 21, 2011

siapa kau sebenarnya ? !

Views
 good nite everyone two three :) hehe .
semoga malam ini malam yang baik dari yang sebelum nh yaa .

aku let's start . aku na meluah sikit with cik honey aku and rakan2 blogger aku .
dalam beberapa hari nh aku tade mood na 
follow , blogwalking or whatever lah about blog nh .
aku just lawat2 ja cik honey aku . kot2 dia ta sehad kn .
hurm so tengahari tadi aku online and na lawat cik honey aku .
so side yg first aku buka mesti shout aku .
aku buka dengan senyuman yg manis lah kan . (chewahh)
bila aku tengok ja kt bawah sikit ada nick blogger nh
MOMOT and dia cakap cm nh ' HERE ! DOLLOW SAYA BODO'' then bila 
aku klik nick dia bukan masuk kt blog dia
tp masuk kt dashboard aku .
aku ta tahu apa meaning dia and dia cakap kt aku or kt diri dia .
WTH&%$#@/%$ !! haaaha !
so weird lah manusia nh . padahal kan dalam blog nh aku ta pernah
 pun bg sape2 marah or sakit hati . 
if ada pape or rasa ta puas hati meh lah cakap dengan aku terus terang .
ta yah lah na cakap mcm tuh . aku ta suka taw .
aku ta tahu lah
SIAPA KAU SEBENARNYA :)





HANYA PERLU TERSENYUM DAN TERGELAK .:) :D






Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: