Tuesday, October 11, 2011

Contest # Orang Yang Paling Aku Sayang

Views
hallu-2 my followers .
rasa nya dh lama aku ta hapdate entry kan ?
dh 2 minggu kot .  malas na hapdate . haaha !
okay kt sini aku na bgtaw yg aku ada join 1 contest nh .
menarik jugak ., nh pun twin aku Epy yg suruh aku join .
tp nh contest yg di anjurkan oleh Cik Yusraydah .

tp before tuh aku na letak dulu banner dia nh .
w a j i b ! :)


okay back to tittle , ckp pasal orang yg paling aku sayang
nh mesti lah ramai yg aku syg .
tp kt sini aku pilih satu ja lah .
aku pilih kakak angkat aku yg tersayang dan tercinta :)
okay meh tengok pict dia . 


lawa ta ? haaha !
ofc lah . ngee

jgn lah renung-2 gambar dia tuh .
kang gambar tuh bgerak baru taw . haaha !
dh2 jom baca pulak about her .
but simple je lah aku list kn k .

#Biodata

Nama : Najiha
Umur : 23 Tahun
Asal : Kuala Lumpur 
Pekerjaan : Doktor 
(kerja sambil belajar - Master Of Medicine)
Status : Dalam Hubungan


#Keistimewaan

okay keistimewaan dia adalah seorang yg pandai memasak ,
tak kira lah masakan apa pun .
semua jenis makanan dia pandai masak .
dia seorang yg penyayang even dia nh sensitif but
bila dia dh syg org memang akan dapat rasa
kasih sayang dia tuh .,
and yg penting bila dia dh kata janji dgn sesapa dia akan
kota kan janji dia :)
pendek kata dia bukan jenis yg mungkir janji :)


#Sebab-sebabnya

Aku dh list kn kt keistimewaan td kn so
aku ta yh lah na ckp panjang lebar lg .
sebab aku sayang kakak aku nh cuz dia nh 
terlalu amik berat tentang diri aku ,
dia jugak yg ajar aku supaya jadi lebih matang .
and now aku dh nampak kematangan aku :)
dia jugak ajar aku supaya berfikiran dewasa atau pun
berfikir secara ke depan dan bukan mcm budak-2 .
  aku sayang dia sgt-2 cuz hanya dia satu-2 nya
kakak angkat aku yg tersayang .
tp aku dh anggap dia mcm kakak kandung aku sendiri :)
thanks a lot to her .


**THE END**



Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: