Saturday, October 15, 2011

Doodle Berwarna Biru (Stole From Apit)

Views
hye-2 ladies boys guys whatever lah . hari nh aku na hapdate entry lagi . tuh pun sebab tertarik dgn doodle berwarna biru nh . comeii sgt-2 taw . hehe . ta kisah lah mcm mana sekali pun bentuk doodle tuh . yg penting nampak comeii kt mata aku :) and yg penting berwarna biru . hoho . aku kan peminat setia warna biru :)

okay back to tittle . ada bunyi yg kurang bagus sikit kan 'stole from apit' . hm jgn slh fhm pulak . before aku amek doodle-2 tuh aku dh bgtaw dia dh . saja je aku buad ayat cm tuh na bg suspen . hehe . if korang yg pandai buad doodle jgn lupa buad kn tuk aku ek . jgn lupa kaler biru taw . hahaa ! sayang korangg lah if buad kan tuk aku :D . okay jom tengok doodle berwarna biru yg aku 'stole' setakat nh :)


aku paling suka yg nh so aku bg large sikit lah doodle nh :)





#okay dh nampak kn doodle-2 tuh . comeii-2 kan semua nya ?
pandai apit buad . hehe .

#credit to : Mr.Apit



Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: