Tuesday, November 15, 2011

Bila Aku Sakit Kembar Aku Pun Ikut Sakit Jugak :)

Views




Assalammualaikum and selamat pagi para blogger's :)

mcm dh seminggu rasa nya aku ta hapdate entrii kan ? rindu jugak jari jemari aku nh na menaip .so today aku ada mood na un9 even aku still ta sihat lagi . maybe skg musim sakit rite ? agak nye lah kan . tp hope korang semua sentiasa sihat okay :)


korang mesti dh taw kan aku na cerita pasal apa . okay today aku na share sikit pasal kesihatan aku and my twin . actually dari kemarin dulu lagi aku ta sihat . demam ft tekak bengkak . aku dulu yg sakit then keesokan hari nya twin aku terjangkit pulak . nh lah nama nya kembar . ngee~ sakit tauk teka nh . payah sgt na makan and minum . mcm ada duri je kt tekak tuh taw . pedihhhhhhh !!


today aku belum jamah apa-2 makanan lagi . minum milo panas je tuk lega kan tekak nh . minum pun payah nh kan lagi na makan . huh ! sabo je lah kan . kira okay sikit lah cuz aku ada beli strepsils kemarin :) berkesan taw strepsils tuh . tp aku na share jugak bout my beauty patner . dia pun ta sihat jugak . demam ft selesema . kesian kt dia . gara-2 on call tengah malam then balik jam 3 4 pagi . dh tuh time tuh hujan lebat lagi . risau na mampus aku dowh . hope cepad semboh yaa sayang :)


apa-2 pun aku wish good luck for spm students . cuzzy aku pun spm students jugak :) and wish you all have a nice day yaa :) k baii !




Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

8 00 Feedback:

Marina said...

get well soon...good luck in your spm :-)

Mia Meymi said...

skrg rmai yg dmam..
apepun, jgn lupe mkn ubat ye.. :)

Mia Meymi said...

skrg rmai yg dmam..
apepun, jgn lupe mkn ubat ye.. :)

♥ Qaqa DX ♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥ Qaqa DX ♥ said...

@Marina

yaa-2 . thx yaa :)

♥ Qaqa DX ♥ said...

@Mia Meymi

a'ah . taw tape . musim sakit kan . hehe . okay sudah jugak .

Anonymous said...

ohhh dekat atas rupenye tmpt komen. hik.

teringin ohhh nak ade twins T.T


malangnye im lone ranger. har har

♥ Qaqa DX ♥ said...

hehe . a'ah tuka dh kn kt atas .
alalalaa . tape=2 . meh jd twin qaqa . hehe .