Sunday, December 25, 2011

Musim Buah-Buahan :)

Views



Assalammualaikum and Selamat Petang Warga Blogger :)


Tempat korang hujan tak ? mesti hujan kan . kat tempat aku hujan doh .
errr sejuuukkkk sgt-2 . hekhek . tp best onnline hapdet blog time-2 sejuk .
#kat bilik atas katil dalam selimut . HAHA !
nak join aku ? meh lah tp kt lantai je ek . hekhek :p
banyak main betol lah aku nh kan . korang sabar je lah kay .


Okay today aku na hapdet pasal 'Musim Buah-Buahan' .
korang pun taw jugak kan skg musim buah-buahan .
kat tempat aku nh macam-2 ada . murah-2 jugak lah . 
tp paling aku suka buah durian . HAHA ! sseeeeeedapppppp ! :D
 bau pun wangi menusuk ke kalbu . kehkehkeh !

Pagi tadi abah aku beli durian berharga sekilo RM4 . ada jugak RM5 sekilo .
ada 8 biji abah aku beli . tp dapat free 2 biji taw . weeeee ! puas gile-2 doh . HAHA! 
tapi bila dh makan bnyk kena ingat-2 taw . kena minum air masak guna kulit durian tuh .
kalau tak confirm panas perut korang . tp aku nak sgt makan durian merah 
durian merah lagi sedap taw . 


Kejap lagi aku nak g makan durian .korang nak ? 
mai datang bertandang kat rumah aku . HAHA ! 
kt kL mesti mahal durian kn . rugi lah korang . hekhek .
ohh yaa aku lupa . ada rambutan and buah terap jugak . terap tuh goreng dgn tepung sedap ohh~
nyum nyum nyum laparr akuu ~~


see you all again . daaa daaa~

Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: