Thursday, December 29, 2011

◕ Peraduan Blog Tercantik ◕

Views

Assalammualaikum Para Blogger :)

 Okay hari nh aku join lagi satu peraduan . 

dari semalam aku na join nh tapi ta sempat na menghapdet semalam . 

so hari nh baru aku ada free time . cheh wahh ! hekhek .

dah lah aku nh jarang join mana-2 contest , segmen , give away 

whatever lah . memang jarang . so kali nh aku tertarik dgn hadiah yg di beri .

korang na join ? meh masuk SINI

Comel je banner dia kannn . #dont touch ! you can see only :)

 Aku tag para blogger yg terpilih kay .



Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

6 00 Feedback:

❤ fiQah Bambam's ❤ said...

thanks tag aku .

Mishter Izwän said...

terima kasih di tag . tp tak paham sgt ngan contest2 nie . hehehe . ajaq mai. hehehe

suzie rahman said...

oit...dh join pon..neway thx

♥ Qaqa DX ♥ said...

Fiqah : Yups twin . Sama-2 :)

♥ Qaqa DX ♥ said...

Izwan : Lol ! ta faham ek ? hurm awak just ikut je syarat yg dia bagi tuh . ta perlu buad entri panjang lebar . then link entri awak tuh bg kat komen tuan punya contest nh .

♥ Qaqa DX ♥ said...

Suzie : Hehe . mesti lah :) yaa welcome !