Thursday, October 4, 2012

◕ 30 September 2012 ◕

Views
Assalammualaikum guys :')


Hi warga blogger's . dah berapa minggu tak hapdet blog. rindu juga . tapi bila dah online malas pulak nak menghapdet . HAHA ! tapi malam ni rasa nak hapdet pulak . huu . ikut mood lah juga . kadang malas nak hapdet . kalau dulu setiap hari menghapdet kan .:'D


Okay nampak tak apa tajuk aku hari ni ? hm dugaan aku dgn family aku . just short story la k . hm anak buah aku yang ke-6 dah pergi menghadap ilahi . dia terkena jangkitan kuman . aku sendiri pun tak pasti apa puncanya . kesian bah . baru 10 hari je dia kat dunia ni . tapi allah lebih sayangkan dia . memang sedih tahap kritikal . tapi kena terima dgn redha kan . aku sendiri macam tak percaya . tak pernah-2 berlaku dalam keluarga aku .


Aku pun malas nak share panjang-2 tapi aku tahu allah dah janjikan syurga untuk dia . semoga dia ditempatkan dgn orang-2 yang beriman . aminn~ tapi paling aku terkilan aku tak sempat nak jumpa dia . masa aku on the way pergi johor petang tu dia dah dikebumikan . sedih sgt-2 . just nampak gambar dia kat fb je yg kakak aku upload . sampai sekarang aku selalu teringat dgn arwah baby aqil :'(


Kat bawah ni aku selitkan sekeping pict arwah baby aqil . buat tatapan je lah kan . sayang baby aqil selamanya :'/ Muhammad Aqil Farish (20/9-30/9)



Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: