Sunday, July 24, 2011

back to normal :)

Views
yea yea . pulih seperti sediakala . alhamdulillah . 
aku bersyukur sgt2 takda pape yg jadi dlm hubungan aku nan dia .
 maybe sebab keadaan yg kurang oke kot yg menyebab en 
aku nan dia gaduh sejak akhir2 nh .
 tp tuh salah aku lah . ngee .
 im sorry sayang :)
 aku nan dia pun dh na dekat 4 bulan dh . 
hope lama cked lah . hee .
 aku ta ready lagi tau na berpisah nan dia .
 aku ta tabah ohh macam dia . aku ta kuad macam dia . 
aku nh cepad lemah . ini lah diri aku . tp skg pun aku nan dia
 otw kembali mcm sebelum nh .
 setiap hari di penuhi nan kegembiraan , kebahagiaan dan keceriaan .
 memang happy dalam hari2 yg berikutnya .
 chewahh . jiwang lah pulak . haaha

*oke2 stop it . namaw cite banyak2 ^^

Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: