Friday, July 22, 2011

salah aku tapi ....

Views
aku tahu lah salah aku . 
memang semua nh salah aku .
tp perlu kea na tuka pasword fb tuh.? 
if aku ta buka fb dia memang sampai bila pun aku ta tahu . 
WTH@#$%&&%$#.!!! aku nh sape bg dia skg.? 
aku tahu lah dia tengah marah skg . 
tp jgn lah sampai na buad cm tuh sekali . 
even dia cakap nan aku yg dia langsung ta marah
tp aku tahu apa dalam hati dia. 
even aku dh kenal dia dalam masa 3 bulan lebih 
tp aku dh masak nan perangai dia. 
bila aku tahu dia dh tuka pasword aku ta tahu
apa perasaan aku skg. 
aku ta tahu na ckp cmne dh. 
kecik hati aku . sedih sgt2. 
aku tahu apa yg aku dh buad tuh salah. 
aku ulang balik kesilapan nh . tp aku ta sengaja. 
aku takda niat na buad dia sampai cm nh. 
kenapa mesti jd cm nh.? aku dh minta maaf. aku dh janji.
but now.? aku rasa diri aku nh teruk sgt bagi dia.
teruk sgt2 .! AKU MEMANG TERUK.!!!!!

Love My Sweet Blue Bloggie's ! Thank You Be My Follower[S]

0 00 Feedback: